نحوه ثبت پیگیری شکایات

 

- از چه طریق می‌توان اعلام شکایت و گزارش نمود؟

راه‌های ارتباطی با دفتر نظارت و ارزشیابی سازمان جهت ارسال شکایت و گزارش شامل

-سامانه مرکز ارتباط مردمی ریاست جمهوری (سامد) 

- سامانه بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات به آدرس http://eservice.maj.ir

- پست الکترونیک به آدرس shekayat@areeo.ac.ir

- نمابر به شماره 22413809

-تلفن 22401067  و تلفن های سازمان 22414413 الی 17 - داخلی های 423 و 425 و 312

- پست (به نشانی: تهران- بزرگره شهید چمران خیابان یمن (تابناک) سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی دفتر نظارت و ارزشیابی

- مراجعه حضوری

 

آیا امکان ارسال گزارش به صورت ناشناس میسر می‌باشد؟

از طریق پست الکترونیک دفتر  shekayat@areeo.ac.ir  همچنین از طریق سامانه دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات  وزارت متبوع به آدرس http://eservice.maj.ir امکان ارسال گزارش به صورت ناشناس میسر می باشد.

 

نحوه پیگیری شکایت و گزارش ثبت شده چگونه است؟

چنانچه شکایت و درخواست از طریق سامانه دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت متبوع یا سامانه ارتباط مردمی ریاست جمهوری ثبت شده و ارسال شده باشد، از طریق سامانه های فوق امکان رصد و پیگیری میسر می‌باشد و در غیر اینصورت ( اگر شکایات از طریق پست الکترونیک یا نامه یا نمابر یا...) با شماره تلفن‌های سازمان و دفتر نظارت و ارزشیابی، تماس حاصل فرمایید.

 

امکان ملاقات با مدیرکل دفتر میسر است؟

برنامه ملاقات مردمی مدیرکل دفتر، همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۲ می باشد.

لطفا جهت تنظیم وقت ملاقات، با شماره تلفن 22401067  تماس حاصل فرمایید. 

 

 

ایمیل کارگروه سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم سازمان : salamat@areeo.ac.ir

 


6.1.15.0
گروه دورانV6.1.15.0