- از چه طریق میتوان اعلام شکایت و گزارش نمود؟
راههای ارتباطی با دفتر نظارت و ارزشیابی سازمان جهت ارسال شکایت و گزارش شامل
-سامانه مرکز ارتباط مردمی ریاست جمهوری (سامد)
- سامانه بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات به آدرس http://eservice.maj.ir
- پست الکترونیک به آدرس shekayat@areeo.ac.ir
- نمابر به شماره 22413809
-تلفن 22401067 و تلفن های سازمان 22414413 الی 17 - داخلی های 423 و 425 و 312
- پست (به نشانی: تهران- بزرگره شهید چمران خیابان یمن (تابناک) – سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی – دفتر نظارت و ارزشیابی
- مراجعه حضوری
آیا امکان ارسال گزارش به صورت ناشناس میسر میباشد؟
از طریق پست الکترونیک دفتر shekayat@areeo.ac.ir همچنین از طریق سامانه دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت متبوع به آدرس http://eservice.maj.ir امکان ارسال گزارش به صورت ناشناس میسر می باشد.
نحوه پیگیری شکایت و گزارش ثبت شده چگونه است؟
چنانچه شکایت و درخواست از طریق سامانه دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت متبوع یا سامانه ارتباط مردمی ریاست جمهوری ثبت شده و ارسال شده باشد، از طریق سامانه های فوق امکان رصد و پیگیری میسر میباشد و در غیر اینصورت ( اگر شکایات از طریق پست الکترونیک یا نامه یا نمابر یا...) با شماره تلفنهای سازمان و دفتر نظارت و ارزشیابی، تماس حاصل فرمایید.
امکان ملاقات با مدیرکل دفتر میسر است؟
برنامه ملاقات مردمی مدیرکل دفتر، همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۲ می باشد.
لطفا جهت تنظیم وقت ملاقات، با شماره تلفن 22401067 تماس حاصل فرمایید.
ایمیل کارگروه سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم سازمان : salamat@areeo.ac.ir