کاربر گرامي

با سلام و ادب

چنانچه شما از نحوه ارائه خدمات وزارتخانه، اداره، مركز يا موسسه مأمور به خدمت عمومي در زمينه‌هاي نقض قوانين، عدم انجام وظيفه، اطاله رسيدگي، عدم پاسخگويي يا ضعف در ارائه خدمات شكايتي داشته و شخصا ذينفع آن بوده و از اين دفتر خواهان رسيدگي براي احقاق حق خود باشيد و يا به عنوان يك همكار آگاه با حس مسووليت اجتماعي از سو جريان اداري نظير تضييع اموال عمومي، دولتي، منابع طبيعي و محيط زيست، وجود فساد و جرم و يا ديگر تخلفات اداري اطلاعاتي داريد، مي‌توانيد  شكايت و يا اطلاعات خود از اين گونه سو جريانات را با توجه  و رعايت نكات زير به سامانه رسيدگي به شكايات دفتر نظارت و ارزشيابي ارسال نماييد تا وفق مقررات به آن رسيدگي شود.

بديهي است دريافت شكايات و اعلامات خارج از اين سيستم و  از طريق مكاتبه، دورنگار (فاكس 22413809)، تماس با شماره تلفن 22401067، پیامک ( 20000828)، ایمیل (shekayat@areeo.ac.ir)(salamat@areeo.ac.ir) و  مراجعه حضوري به سازمان نيز امكان پذير است.

فرم ارسال شکایات
  * کد ملی:    * نام:    * نام خانوادگی:  
  تاریخ تولد:    پست الکترونیکی:    تلفن همراه:  
  کد تلفن:    تلفن تماس:    آدرس:  
  نام واحد سازمانی:    ماهیت موضوع:    موضوع:  
  شرح:    تاریخ ارسال شکایت:    اسناد پیوست  
  ارسال

6.1.15.0
گروه دورانV6.1.15.0